EMERALD Magazine Royal

 

Ouch! Na een heerlijke bedrijfsgroei zit je bedrijf nu tegen een inkomensplafond. En dat knelt. De oplossing? Keep It Simple Stupid. De meest succesvolle sales strategieën zijn namelijk de meest simpele.

Is dit voor jou?

  1. Benader je ideale klant
  2. Ga in gesprek
  3. Breng een offerte uit

That’s right.

Deze methode focust op win-wingesprekken met je ideale klanten. En veel ondernemers verdienen
hier al flink aan
. Jij kunt jouw winst verder maximaliseren.

Wist je dat bellen de meest onderscheidende vorm van sales is? 95% van de ondernemers voelt zich echt gezien en gehoord als ze worden opgebeld, in plaats van het ‘lafjes’ ontvangen van mails of chats. Deze persoonlijke touch kun je nog verder versterken met een offerte dat reflecteert op jullie gesprek. Can you feel it? Doe het in magazine vorm. Zet je klant letterlijk op de cover van je offerte magazine, breng het persoonlijk langs. En zie hoe de rode loper voor je uit gaat. Na het lezen van de inhoud kan jouw meest ideale klant enkel nog “Ja” zeggen op jouw aanbod. Simpel en effectief.

 

Daarom introduceer ik het EMERALD Magazine Royal Traject. Leer hoe je effectieve gesprekken voert en offertes maakt die deals sluiten. Het is één van mijn meest intensieve en bijzondere 1:1 Diamond-trajecten; rijkelijk gevuld met hands-on tools voor een winstgevende strategie.

Ben je nieuwsgierig naar de exacte inhoud van het traject? Ik nodig je van harte uit voor een persoonlijk gesprek. Samen duiken we diep in wat het EMERALD Magazine Royal Traject jou en je onderneming te bieden heeft.

En de bonus? Ik creëer het EMERALD Magazine voor jou, zodat je de bewezen formule altijd bij de hand hebt.

Maak kennis met de unieke combinatie van luxe aanbodcreatie, sales en offertepresentatie in één.

Fase 1: Jouw merk definiëren
Met mij aan je zijde ontketenen we de unieke essentie van je bedrijf, zodat het een merk wordt met een onvergetelijke persoonlijkheid.
  • Live diamantdag: Een intensieve dag waar we jouw bedrijf diepgaand onderzoeken en jouw unique selling points op papier zetten.
  • Klantprofielen scheppen: Ontwikkel karakterprofielen die resoneren met de kernwaarden van je merk.
  • (Beeld)Taalvorming: Vestig een taalgebruik en visuele stijl die jouw merkidentiteit uniek en herkenbaar maakt.
Fase 2: Strategie uitzetten
Hier bouwen we een masterplan om het sprankelende magazine te integreren in het hart van een succesvolle salesstrategie.
  • Client engagement: We hanteren de succesvolle strategie om jouw offerte magazine in de handen van jouw wishlist klanten te krijgen.
  • Netwerk activatie: We optimaliseren het gebruik van jouw huidige netwerk voor klantenwerving.
Fase 3: Hoogwaardige contentcreatie
In deze fase word ik, de Magazine Queen jouw creatieve bondgenoot en transformeer ideeën in verbluffende offerte magazines.
  • Narratieve tekstcreatie: Ik vertaal jouw verkoopgesprekken naar beklijvende, creatieve teksten.
  • Community fotografie: Ik zorg ervoor dat je in jouw natuurlijke pracht wordt gefotografeerd.
  • Resonerend beeldmateriaal: Ik creëer beeldcontent die een snaar raakt bij je klanten.
  • Digitale synergie: Ik integreer je website naadloos in je magazinecampagne.
Wat kun je nog meer van mij verwachten?
  • Live dagen: Inspirerende live dagen die je voortstuwen naar ongekende hoogtes.
  • Tweewekelijkse acceleratiesessies: Frequent touchpoints om je groeitempo te handhaven.
  • 24/7 toegewijde ondersteuning: Mijn onverdeelde tijd en aandacht, gericht op jouw succes.
  • Toegang tot een innovatief netwerk: Profiteer van mijn rijke netwerk vol met vernieuwende ondernemers.
Hier is jouw Magazine Queen, at your service, als je meesterlijke compagnon in het bouwen van een bruisende en bloeiend klantenbestand. Het wordt een reis van transformatie, inspiratie en, bovenal, ongeëvenaard succes.

“De offerte die ik van jou heb ontvangen is zo vet. In salestrainingen laat ik het altijd aan mijn klanten zien. Zodat ze zien hoe je een offerte met impact maakt.” – Marie-José | Salescoach

Stel je voor dat je het minmaal aantal uren nodig hebt om je beste klanten binnen te halen. Is het bereiken van je omzetdoelen dan nog steeds een zware klus?

Maak er een rebelicious jaar van.

Dikke koesz,
Jouw Magazine Queen