DAG dertien-in-een-dozijn-formules. HALLO#MAGAZINEMARKETING.

In dit boek neemt Cinda. Magazine Queen je mee in de aantrekkingskracht van magazines, één van de oudste massa communicatiemiddelen ter wereld. Een magazine geeft net zoveel expertstatus als een boek. Maar dan met meer glans. En je kunt er ook nog eens belachelijk goed mee verdienen!

Wees slimmer dan de 99,9% van de ondernemers die wél een magazine maken, maar niet weten hoe. Dit boek legt je stap voor stap uit hoe je een winstgevend magazine maakt, nog vóórdat het magazine af is. En hoe het klanten op blijft leveren, lang nadat je het magazine gelanceerd hebt.

Ben jij klaar voor jouw eigen magazine? Dit boek bevat talloze inspirerende verhalen en praktische adviezen over hoe je #magazinemarketing in kunt zetten. Want alleen door iets te doen wat anderen écht niet doen, ben je onderscheidend voor klanten, fans en ambassadeurs. Eindelijk gaan deuren voor je open.

Dit boek is het meest complete boek over #MAGAZINEMARKETING. Marketing was nog nooit zo leuk!

Ben oprecht over het gehele kunstwerk enthousiast. Waarom? Over de ambachtelijkheid van magazineproductie zijn eerder boeken geschreven. Jouw ‘winnende’ frames zijn wat mij betreft: de koppeling met sales, en de etalagefunctie voor je bedrijf. Dus het is ook interessant voor opdrachtgevers én voor al die makers die maar net nooit dat beslissende stapje konden zetten naar magazineproductie-in-opdracht. Hopelijk ga je ongelooflijk veel succes boeken met je verhaal. Ik blijf je volgen.

Aart Lensink

Award winning contentmarketeer | Directeur, LVB

L’entree. Welkom in mijn koninkrijk. Waar we alles coveren. En lak hebben aan de regels. Want het magazine verdient eeuwige roem. En ik ga het haar geven.

#MAGAZINEMARKETING Wazda? De essentie van #MAGAZINEMARKETING is dat je magazine het centrum van activiteiten is om klanten aan te trekken. En een langdurige relatie met hen op te bouwen.

De 2 grootste fouten die uitgevers en bladenmakers echter maken zijn:

  • Ze gaan te veel uit van het advertentie verdienmodel dat de grote bladen hanteren. Hierdoor wordt het magazine een doel. Het zorgt voor onnodige boomkap. En een energieslurpend tijdverdrijf.
  • Of is het magazine een ondergeschikt onderdeel van een campagne. Een bijproduct. Zodat het weinig aandacht krijgt. En het magazine wordt gepresenteerd als iets vanzelfsprekends.

Hierdoor levert het magazine niet op wat ondernemers vooraf voor ogen hadden. En is het zelfs een enorme kostenpost. In tijd, geld én energie.

Maar, waarom zou jij juist voor magazinemarketing kiezen om klanten aan te trekken?

  • het magazine geeft je dezelfde expertstatus als een boek. Maar dan met meer glans.In je magazine is jouw visuele presentatie veel belangrijker dan in een boek;
  • het magazine is altijd onderscheidend.Jouw visie, jouw invalshoek, jouw DNA. Zomaar wat elementen waardoor je magazine nooit een dertien-in-een-dozijn-formule wordt;
  • het woord magazine is een klantenmagneet an sich.Het magazine heeft een energiek en sprankelend imago. Je belandt direct met je handen in het cement van de Walk of fame, Hollywood Boulevard. En hebt een streepje voor op je concurrentie.

Waar we nog niet veel over geleerd hebben is hoe het magazine op de meest simpele manier bijdraagt aan een vet gespekte bankrekening. Dit boek is er, omdat daar nog niets over geschreven is. Al zal menig marketeer of magazinemaker anders beweren. Met behulp van, en dankzij de huidige technieken kun je van alles, zowel in je online als in je geprinte magazine, plaatsen. Denk aan artikelen. Maar ook aan video’s en podcasts. Je laat klanten aan het woord. En geeft influencers een podium, die op hun beurt jou een podium geven. Daarmee is #MAGAZINEMARKETING de meest complete en liefdevolle marketing die er bestaat.

Dit boek vertelt je over het ontstaan van het magazine. Hoe ze groot is geworden. En wat ze heeft bijgedragen aan maatschappelijke hervormingen. Je leert hoe ze jou helpt om je (omzet)doelstellingen te behalen. Met praktische stappenplannen om zelf een magazine te maken. En succesvol in te zetten als je belachelijk goed wilt verdienen. Ook lees je casestudy’s van mijn Magazine Royals – deelnemers aan mijn Magazine Queen programma. En andere ondernemers die ik geholpen heb met het maken van hun winstgevende magazine. Je krijgt handvatten en tools om op een efficiënte en effectieve manier aan de slag te gaan. En tot slot een creatieve aanmoediging, zodat je magazine er echt komt.

Maar pas op, je zult na het lezen van dit boek nooit meer rustig slapen. Veel leesplezier;-)

Wat je verder wilt weten: Latijns voor meisje bij de vlinders. Generation X. 20+ jaar ervaring in totaalconcept en Brand Design.

Ram. Draak. Reiziger. Rebel. Rood. Madonna. Kate Bush. Björk. Rituals. Buddha to Buddha. Tony Chocolonely (karamel zeezout). Stach. JP Gaultier. Popcultuur. MTV 90’s. Denkt in beelden. Brutaal. Oprecht. Doelgericht. Doener. Lief. Kameleon. Revolutiegezind. Brainstormer.

X, Cinda.
Jouw Magazine Queen

Wat lees je in dit boek?

De meest winstgevende strategieën binnen #MAGAZINEMARKETING

Je leert een marketingcyclus te bouwen dat op lange termijn klanten blijft leveren. Hierin houd ik niets voor je achter. In dit boek krijg je ook nog eens toegang tot mijn Rebelheart In Business Academy met de meest waardevolle downloads om zelf een succesvolle marketingcyclus op te zetten.

Efficiënt en effectieve inhoud maken voor je magazine en marketing

Vanuit mijn speciale B(usiness) M(agazine) C(anvas) maak je je persoonlijke redactiechecklist. Aan de hand daarvan ga je inhoud verzamelen dat je al hebt. En herschrijven. In dit boek leer je exact hoe je content recyclet, zodat je snel en met gemak je inhoud maakt.

Een training magazine maken in Jilster.nl

Wil je zonder kennis van complexe, dure opmaakprogramma’s een professioneel ogend magazine? In dit boek krijg je dé stappen om vanuit sjablonen je eigen winstgevende magazine te maken. Neem alvast een kijkje op Jilster.nl en bedenk alvast welke sjablonen jij straks wilt gebruiken.

l

50+ Design Layout werktekeningen

Zelfs als je de grootste creabeet bent, kun jij pagina’s opmaken aan de hand van werktekeningen. Je weet dan precies waar je afbeeldingen en tekst moet plaatsen. Je krijgt de werktekeningen zowel van de covers als de inhoud.

Een gratis Magazine Boost

Ga jij na het lezen van het boek graag aan de slag met je eigen winstgevende magazine? Boek dan de aanvullende Magazine Boost waarin we jouw magazine in de steigers zetten.

Sales Roadmap + formule

Succesvolle verkopers verkopen niet, maar stellen de juiste vragen. In deze Sales Roadmap + formule krijg je stap voor stap de handvatten om op geheel eigen manier een succesvol (verkoop)gesprek te voeren.

Liefdevol en verleidelijk. Marketing was nog nooit zo leuk!

Bonussen

Bestel je mijn boek via deze website krijg je het werkboek in print meegestuurd.

Bij dit boek krijg je exclusieve toegang tot de rebelheartinbusiness.academy Deze staat tjokvol magazine zoetigheden en – burp – alsof dat nog niet genoeg is update ik regelmatig met extra’s.

Je bent van harte uitgenodigd om met mij in gesprek te gaan over jouw eigen winstgevende magazine.

Jij wilt dit boek lezen

START-UP

Wil je jouw bedrijf snel tot ongekende hoogten laten stijgen? Leer hoe je met je magazine op alle fronten casht, zelfs nog vóórdat er een letter op papier staat.

MARKETING GEEK

~ Gaap ~ Waren de ‘nieuwe’ inzichten tijdens je trip naar het marketingmekka allesbehalve nieuw en verfrissend? Lees dit boek. En leer je klanten de échte moneymaker van de toekomst.

DRUKBEZETTE PROFESSIONAL

Plafond bereikt, terwijl er nog zoveel groei mogelijk is? Leer aan de hand van dit boek hoe je van je hoogwaardige, hooggeprijsde aanbod een windowlicker maakt.

MARKETING-EN/OF RECLAMEBUREAU

Verzwak je klanten niet met hoogdravende, nietszeggende campagnes. In dit boek krijg je mijn revolutionaire visie op de implementatie van een ijzersterk concept.

Denk je dat ik #MAGAZINEMARKETING zelf verzonnen heb? Yep. Wie anders zou dit kunnen bedenken?

In 2021 kneedde ik mijn visie tot dit meest complete boek. Ik heb veel mee te geven aan de hand van jarenlange ervaringen met Magazine Royals: ondernemers die ik leerde een winstgevend magazine te maken in mijn Magazine Queen Porgramma, ondernemers die ik begeleidde in het maken van hun eigen winstgevende magazine, tot de winstgevende magazines die ik voor ondernemers maakte. Maar ook de vele gesprekken met ondernemers in mijn werkveld zorgden ervoor dat ik de knoopjes (opnieuw) kon verbinden. Zodat er een hele nieuwe vorm van marketing is ontstaan. Ééntje die wel toekomstbestendig is.

Ga jij ervoor?! Enjoy 🙂

I MADE A DEAL WITH GOD 😉

Maak kennis met #MAGAZINEMARKETING en krijg een loeihete korting tijdens deze aantrekkelijke zomerdeal. Betaal geen 59,- maar 39,- en krijg het aanvullende werkboek er GRATIS bij. Dit aanbod is geldig t/m 30 augustus. Wees er snel bij, want OP = OP.

Wat vinden anderen van mijn boek?

“Wauw Cinda. Ik ben onder de indruk van wat je neer hebt gezet. Hier staat echt alles in dat je afgelopen jaren hebt geleerd. En het gaat behoorlijk diep. Het is echt topspul. Daarom wil ik graag alvast 5 exemplaren bestellen voor mijn klanten. Want dit boek is een complete training.”

Franck Fielemon

Omzetcoach

“Ik vind het nu al leuk wat ik lees! Ik zou er een magazine van willen gaan maken :-)”

Mirjam Bogerd

Auteur 'Hooggevoelig, wat nu?!'

“Hi Cinda. Ik heb heel erg genoten van je boek! Het nodigt uit om te reflecteren en om, als de je ambitie hebt om een Magazine Royal te worden de oefeningen te maken. Maar ook als je die niet hebt zitten er genoeg dingen bij die aanzetten tot nadenken. Bijvoorbeeld de lijsten met karaktertrekken, et cetera. Leuk!”

Heidi Giezen

Teamleader Shipping SPGPrints B.V.